Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Hoe kom ik aan meer volgers ? Welke foto's leveren mij de meeste likes op ? Welke hashtags werken ? Hoe creëer ik een picture perfect feed ? Hoe vind ik influencers die bij mijn merk passen ? Of: hoe word ik er zelf een ? En uhm? hoe schrijf ik eigenlijk een triggerende bio ? Kortom: hoe kickstart ik mijn weg naar Insta(nt) succes ?In Instaproof geven Insta-experts @kirstenjassies en @joycenafzger antwoord op al jouw brandende Instagramvragen. Instaproof is dé Instagramgids die insta(nt) succes voor ie-de-reen haalbaar maakt, of jij nou een lokale bakkerij (met fan-tas-stische croissants) runt of het nieuwste online mode-icoon (hallo Anna Wintour 2.0!) wil worden. Het boek staat bol van de praktische tips & tricks, naar bevat ook boek inspirerende succesverhalen van Nederlandse Instagrammers. Kriebels om je Instagram te upgraden gegarandeerd!Bron : http://www.bol.com
384.01 --- Instagram --- Sociale media --- Sociale media ; instagram. --- Beeldcommunicatie --- Fotografie --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Onlinemarketing
Choose an application
Crise du syndicalisme ? Crise des institutions représentatives du personnel ? Des diagnostics souvent édifiants accompagnent les évolutions récentes du monde syndical : désyndicalisation, financement opaque, rejet par les salariés de leurs représentants, faible représentativité de ces mêmes représentants, dévoiement en raison de leur instrumentalisation par les directions d’entreprises… L’ouvrage s’écarte de ces réquisitoires et tente de renouveler le regard porté sur le fait syndical au moyen d’un double décentrement. Plutôt que de prendre pour objet les confédérations, leur organisation et leurs membres, il se focalise sur l’action syndicale "à la base" et "au quotidien", autrement dit sur ce que font ou ne font pas les représentants syndicaux, placés en première ligne dans la gestion conflictuelle du rapport social-salarial au sein du monde du travail. Il saisit ainsi l’action syndicale sous l’angle communicationnel considérant que l’essentiel de l’activité de ces mêmes représentants consiste à dialoguer, à fédérer, à mobiliser, à informer, à rassembler, à négocier, à gérer des rapports de force, bref à agir et à lutter symboliquement. Basées sur plusieurs enquêtes de terrain, les analyses explorent le monde des représentants syndicaux, livrant ainsi quelques enseignements sur ce qu’ils vivent et font, sur leurs ressources (limitées) et leurs tactiques (limitées également dans leur rationalité), mais aussi sur l’environnement institutionnel, social et économique au sein duquel ils évoluent et qui conditionne leurs possibilités d’agir par la communication.
Syndicalisme --- Délégués syndicaux --- Communication dans les organisations --- 331.881 --- 384.01 --- 007 --- P44 --- syndicalisme - vakbeweging --- massamedia - communicatiemedia - media (zie ook 361.521, 8) --- informatie en communicatie --- Frankrijk
Choose an application
Dit boek gaat over de relatie tussen media en politiek. De centrale stelling is dat de politiek in sterke mate is gemediatiseerd en dat dit belangrijke gevolgen heeft voor de manier waarop politiek vandaag wordt bedreven. Tegelijk neemt de auteur afstand van het beeld van de almachtige media. Het boek minimaliseert de politieke impact van de media niet, maar wil veeleer een kader aanreiken om die rol beter te begrijpen. Mediatisering betekent in de eerste plaats dat de politiek zich structureel heeft aangepast aan de media en haar logica. Om dit proces te beschrijven voor de Vlaamse casus steunt de auteur op het theoretisch kader waarin mediatisering wordt opgevat als een vierfasenmodel. In een eerste fase zijn de media de belangrijkste bron van informatie geworden voor burgers om zich te informeren over politiek; in een tweede fase zijn de media onafhankelijk geworden van de politiek; in een derde fase bepalen de media autonoom hoe ze hun berichtgeving over politiek invullen; in een vierde fase passen politieke actoren en instituties hun politiek gedrag aan de media en haar logica aan. Deze laatste en meest cruciale fase impliceert dus ook een invloed op het werk van politici en het beleid dat ze voeren. Voor elke fase zal op basis van onderzoek en actuele voorbeelden worden aangetoond in welke mate de Vlaamse politiek gemediatiseerd is.Bron : http://www.acco.be
Mass communications --- Journalism --- Political sociology --- Flanders --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H270 --- #SBIB:324H60 --- 32 --- P493VL --- 384.01 --- 690 Media --- 331 Politiek. Vlaanderen --- media --- 130.2 --- televisie --- pers --- journalistiek --- België --- politiek --- mediatheorie --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Politieke communicatie: algemene werken --- Politieke socialisatie --- Vlaanderen --- massamedia - communicatiemedia - media (zie ook 361.521, 8) --- Media --- Politiek --- Mediatisering --- Politieke verslaggeving --- 690 Media, mediarecht --- Maatschappij --- Film --- Emigratie
Choose an application
Informeren en realisatie, verbinden en regie, betrekken en advies, veranderen en reputatie. Vier woordenkoppels die samen de puzzel van interne communicatie vormen en die garant staan voor een impactvolle interne communicatie. Vonk inspireert u in dit boek met drie mooie voorbeelden in elk van de vier puzzelstukken. Zo leert u hoe u de interne communicatie van uw organisatie tot de 4de macht kan verheffen.
companies --- communications [discipline] --- Business policy --- Mass communications --- Communicatie ; organisaties. --- 65.012.45 --- 007.7 --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- PXL-Media & Tourism 2016 --- organisatiekunde --- interne communicatie --- strategisch management --- #KVHA:Meertalige communicatie
Choose an application
Ethique des médias --- Media --- Media-ethiek --- Médias --- Mass media --- Communication, International --- Journalistic ethics --- Communication internationale --- Journalistes --- Political aspects --- Aspect politique --- Déontologie --- 384.01 --- P100 --- BPB0605 --- 842 Media --- massamedia - communicatiemedia - media (zie ook 361.521, 8) --- internationaal --- 842 Mediamassamedia - communicatiemedia - media (zie ook 361.521, 8) --- Médias --- Déontologie
Choose an application
Communication --- Cognition --- Labor --- Travail --- Language and languages --- Communication in organizations --- Philosophy --- 007.5 --- 65.011 --- 65.012.45 --- 8 --- informatica - cybernetica - Internet (zie ook 681.3) --- bedrijfsorganisatie, grondbeginselen --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- taalwetenschap (zie ook 007.7, 361.521, 384.01, 65.012.45) --- Organizational communication --- Organization --- Language and languages - Philosophy
Choose an application
Communication --- Psychological aspects --- Aspect psychologique --- Relations humaines Menselijke relaties --- Systémique Systematiek --- Communication Communicatie --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Double Bind Interaction --- Théorie de la communication --- Communication Disorders --- Communication. --- 007 --- 384.01 --- informatie en communicatie --- massamedia - communicatiemedia - media (zie ook 361.521, 8)
Choose an application
Négociations --- Communication interpersonnelle --- Relations humaines --- Gestion des conflits --- Travail --- Négociations (affaires) --- Communication en gestion --- Conflits --- 007.7 --- 301.162.2 --- 331.161.1 --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- conflicten (zie ook 331.161) --- arbeidsgeschillen, bemiddeling bij - geschillen, regeling van --- Gestion des conflits. --- Communication en gestion. --- Conflits. --- Negotiation
Choose an application
Sociolinguistics --- Organization theory --- Social psychology --- 007.75 --- Interviewing --- Negotiation in business --- 007.7 --- Questioning --- Counseling --- Focus groups --- Interviews --- Social case work --- Business --- Management --- vergadertechniek --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- Interviews as Topic --- Communication --- methods --- Interviews as Topic - methods --- Négociations (affaires) --- Relations humaine --- Entretiens --- Enquêtes --- Entretiens (psychologie) --- Psychologie appliquée --- Guides, manuels, etc.
Choose an application
007 <036> --- 316.77 --- #KVHB:Communicatie --- sociale psychologie --- 800.95 --- Communicatie --- 305.8 --- communicatie (leesbaarheid) --- gesprekstechnieken --- lichaamstaal --- media --- Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid--Gidsen. Inleidingen --- Communicatiesociologie --- Sociale psychologie --- handboeken en inleidingen --- handboeken en inleidingen. --- 316.77 Communicatiesociologie --- 007 <036> Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid--Gidsen. Inleidingen --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- communicatie --- Mass communications --- 659.3 --- #SBIB:309H02 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Communicatiewetenschap: algemeen --- groepsdynamica --- TV (televisie) --- non-verbale communicatie --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- Communicatie. --- 007.7 --- 361.53 --- 384.01 --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- groepswerk - groepsdynamica - groepsdiscussie (zie ook 301.152, 615.851.6) --- massamedia - communicatiemedia - media (zie ook 361.521, 8) --- groepswerk --- massamedia --- 007 --- 361.13 --- 384
Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|