Listing 1 - 10 of 27 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Instaproof : in 15 stappen naar inst(ant) succes op Instagram
Authors: ---
ISBN: 9789463140478 Year: 2018 Publisher: Utrecht Snor

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe kom ik aan meer volgers ? Welke foto's leveren mij de meeste likes op ? Welke hashtags werken ? Hoe creëer ik een picture perfect feed ? Hoe vind ik influencers die bij mijn merk passen ? Of: hoe word ik er zelf een ? En uhm? hoe schrijf ik eigenlijk een triggerende bio ? Kortom: hoe kickstart ik mijn weg naar Insta(nt) succes ?In Instaproof geven Insta-experts @kirstenjassies en @joycenafzger antwoord op al jouw brandende Instagramvragen. Instaproof is dé Instagramgids die insta(nt) succes voor ie-de-reen haalbaar maakt, of jij nou een lokale bakkerij (met fan-tas-stische croissants) runt of het nieuwste online mode-icoon (hallo Anna Wintour 2.0!) wil worden. Het boek staat bol van de praktische tips & tricks, naar bevat ook boek inspirerende succesverhalen van Nederlandse Instagrammers. Kriebels om je Instagram te upgraden gegarandeerd!Bron : http://www.bol.com


Book
La communication syndicale
Author:
ISBN: 9782753527485 2753527482 Year: 2013 Publisher: Rennes Presses universitaires de Rennes

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Crise du syndicalisme ? Crise des institutions représentatives du personnel ? Des diagnostics souvent édifiants accompagnent les évolutions récentes du monde syndical : désyndicalisation, financement opaque, rejet par les salariés de leurs représentants, faible représentativité de ces mêmes représentants, dévoiement en raison de leur instrumentalisation par les directions d’entreprises… L’ouvrage s’écarte de ces réquisitoires et tente de renouveler le regard porté sur le fait syndical au moyen d’un double décentrement. Plutôt que de prendre pour objet les confédérations, leur organisation et leurs membres, il se focalise sur l’action syndicale "à la base" et "au quotidien", autrement dit sur ce que font ou ne font pas les représentants syndicaux, placés en première ligne dans la gestion conflictuelle du rapport social-salarial au sein du monde du travail. Il saisit ainsi l’action syndicale sous l’angle communicationnel considérant que l’essentiel de l’activité de ces mêmes représentants consiste à dialoguer, à fédérer, à mobiliser, à informer, à rassembler, à négocier, à gérer des rapports de force, bref à agir et à lutter symboliquement. Basées sur plusieurs enquêtes de terrain, les analyses explorent le monde des représentants syndicaux, livrant ainsi quelques enseignements sur ce qu’ils vivent et font, sur leurs ressources (limitées) et leurs tactiques (limitées également dans leur rationalité), mais aussi sur l’environnement institutionnel, social et économique au sein duquel ils évoluent et qui conditionne leurs possibilités d’agir par la communication.


Book
De mediatisering van de Vlaamse politiek
Author:
ISBN: 9789033495502 Year: 2014 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over de relatie tussen media en politiek. De centrale stelling is dat de politiek in sterke mate is gemediatiseerd en dat dit belangrijke gevolgen heeft voor de manier waarop politiek vandaag wordt bedreven. Tegelijk neemt de auteur afstand van het beeld van de almachtige media. Het boek minimaliseert de politieke impact van de media niet, maar wil veeleer een kader aanreiken om die rol beter te begrijpen. Mediatisering betekent in de eerste plaats dat de politiek zich structureel heeft aangepast aan de media en haar logica. Om dit proces te beschrijven voor de Vlaamse casus steunt de auteur op het theoretisch kader waarin mediatisering wordt opgevat als een vierfasenmodel. In een eerste fase zijn de media de belangrijkste bron van informatie geworden voor burgers om zich te informeren over politiek; in een tweede fase zijn de media onafhankelijk geworden van de politiek; in een derde fase bepalen de media autonoom hoe ze hun berichtgeving over politiek invullen; in een vierde fase passen politieke actoren en instituties hun politiek gedrag aan de media en haar logica aan. Deze laatste en meest cruciale fase impliceert dus ook een invloed op het werk van politici en het beleid dat ze voeren. Voor elke fase zal op basis van onderzoek en actuele voorbeelden worden aangetoond in welke mate de Vlaamse politiek gemediatiseerd is.Bron : http://www.acco.be


Book
Interne communicatie tot de 4de macht : Informeren, verbinden, betrekken en veranderen in 12 cases
Authors: --- ---
ISBN: 9782509026897 Year: 2016 Publisher: Brussel Uitgeverij Politeia nv

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Informeren en realisatie, verbinden en regie, betrekken en advies, veranderen en reputatie. Vier woordenkoppels die samen de puzzel van interne communicatie vormen en die garant staan voor een impactvolle interne communicatie. Vonk inspireert u in dit boek met drie mooie voorbeelden in elk van de vier puzzelstukken. Zo leert u hoe u de interne communicatie van uw organisatie tot de 4de macht kan verheffen.


Book
Et maintenant, le monde en bref : les médias et le nouveau désordre mondial
Authors: --- --- ---
ISBN: 2804800121 9782804800123 Year: 2006 Volume: 283-285 Publisher: Bruxelles Bruxelles GRIP Complexe


Book
Langage et travail. Communication, cognition, action.
Authors: ---
ISBN: 2271059097 9782271059093 Year: 2001 Publisher: Paris CNRS Editions


Book
Comment négocier avec les gens difficiles : de l'affrontement à la coopération
Authors: --- ---
ISBN: 2020898470 9782020898478 Year: 2006 Publisher: Paris: Seuil,


Book
L'entretien : techniques et pratiques
Author:
ISBN: 2200311966 9782200311964 Year: 1983 Publisher: Paris Colin


Book
Communicatieleer : een inleiding.
Author:
ISBN: 9060095170 Year: 1995 Publisher: Meppel Boom

Listing 1 - 10 of 27 << page
of 3
>>
Sort by